Додаток для виклику таксі в Одесі

Співробітництво

Компанія Itaxi надає індивідуальний підхід до ремонту Вашого автомобіля

Послуги, що надаються:

  1. рихтування, усунення перекосу кузова на сучасному обладнанні – Дозер і стапелі;
  2. фарбування будь-якої складності, підбір фарби, поліровка кузова в професійній камері;
  3. ремонт бамперів;
  4. поклейка стекол (заміна);
  5. ремонт ходової частини;
  6. капремонт двигуна;
  7. капремонт КПП;
  8. установка і обслуговування ГБО

Комерційна пропозиція

Офіційне таксі Одеси, “itaxi” – пропонує взаємовигідне співробітництво готелям, готелям, ресторанам, транспортним компаніям, розважальним закладам Одеси, Затоки, Коблево, Біляївки, Іллічівська і Одеської області.

Шановні колеги, якщо Ви вирішили додати послугу “ТАКСІ”, то наша Одеська служба-додаток itaxi- із задоволенням Вам допоможе і проконсультує.

Чому онлайн таксі зручніше?

Водії люблять замовлення за додатком і з радістю беруть їх, так як подача авто зазвичай не перевищує 1-2 км, і навіть саме підтвердження замовлення проходить одним натисканням. Вигідно це і кліенту- подача авто швидше.

Чому саме ми? А ось і наші плюси: великий парк власних машин, чіткість в роботі, високий професіоналізм, ввічливі перевірені водії, замовлення онлайн, відсутність щохвилинної плати за пробки і доступні тарифи.

Наш парк: Сучасні автомобілі Renault Logan, Renault Logan MCV, DACIA, SKODA FABIA

Наше додаток допоможе легко і недорого, доставити клієнта прямо до вашого входу і не дозволить переманити його в інший заклад. Тепер не потрібно особисто зустрічати гостей. У послугу входить: комфортне авто, автоматизований замовлення, зустріч водієм з табличкою на вокзалі / в аеропорту. Водій допоможе і з багажем.

Поїздки для клієнтів по ВАШИМ тарифами

Ви можете самі викликати таксі для ваших клієнтів і партнерів (вартість проїзду і клас авто обговорюється індивідуально).

Безкоштовні поїздки для ваших клієнтів. Ви можете дарувати поїздки на таксі, вказавши номер телефону клієнта і приблизні дати поїздок.

КОРПОРАТИВНИЙ РАХУНОК в нашій системі, дозволяє оплачувати поїздки співробітників або гостей, прив’язуючи номери телефонів до закладу або фірмі. Фіксований тариф дозволяє планувати і вести облік для таких поїздок. Ви можете дарувати поїздки на таксі, вказавши номер телефону клієнта і дати поїздок і завжди зможете проконтролювати свій бюджет.

Наприклад, готель може подарувати кліенту- трансфер з аеропорту.

Розвозка персоналу (с / на роботу). Ми можемо здійснювати регулярні робочі замовлення.

Доставка кореспонденції та міні-вантажів. Це надійно з нашою службою.

Обслуговування свят, весільні кортежі, корпоративні заходи.

Співпрацювати з нами дуже вигідно! А рекламні можливості у служби таксі, практично безмежні, і клієнтів у вас буде в рази більше.

Як буде відбуватися співпраця:

Для готелів, ресторанів і клубів ми пропонуємо розміщення інформаційних табличок формату А5 на рецепції. Тим самим ви збільшуєте список сервісних послуг Вашого ресторану, набуваючи вдячних клієнтів.

Ми пропонуємо автомобілі класів: СТАНДАРТ, КОМФОРТ, мінівен, БІЗНЕС.

 

 

 

Професійний колл-центр без інвестицій

Послуга корисна компаніям, яким важливо якісне обслуговування потоку дзвінків. Замовивши цю послугу, Ви моментально отримуєте додатковий центр обслуговування клієнтів поза штатом і дієвий, легко контрольований колл-центр без інвестицій.

ОПИС ПОСЛУГИ:

Прийом і обробка заявок ваших клієнтів (вхідні дзвінки).
Супровід заявок ваших клієнтів (вхідні та вихідні дзвінки).

Наша пропозиція зручно використовувати як для профільного повного обслуговування звернень по вашому проекту, так і для обробки викликів в неробочий час ваших співробітників (нічний час, вихідні, святкові дні тощо)

Ми забезпечимо:

Гарантований дозвон клієнтів.
Цілодобовий кол-центр.
Бездоганне обслуговування.
Збільшення рівня задоволеності клієнтів.

КОНТРОЛЬ

Ми регулярно проводимо внутрішній моніторинг операторів: слухаємо розмови, оцінюючи показники.

ІДЕАЛЬНІ СКРИПТИ

Оператори працюють за скриптів, написаним нашими фахівцями. В процесі роботи скрипти коригуються для максимальної конверсії.

ПРОФЕСІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ

Всі оператори працюють з професійною гарнітурою, що забезпечує відмінне звучання для обох співрозмовників: відсутність шумів і чистоту звуку. Вона зручна, завдяки чому оператори менше втомлюються і можуть обслуговувати ваших клієнтів з посмішкою в голосі.

Вартість послуг колл- центру для вашої компанії складе:

24 години * 31 робочий день * 50 грн.- 37200 грн. / Міс.
Якщо вам не потрібні послуги колл-центру 24 години на добу, ми можемо розглянути варіанти погодинної оплати послуг.
Якщо вас цікавить обробка тільки вхідних дзвінків, ми можемо розглянути можливість щохвилинної оплати за дзвінки.
Ми готові розглянути всі питання, що цікавлять вас варіанти співпраці.

Додаткові можливості :

SMS-розсилка;
анкетування, інформування та опитування;
щотижнева відправка статистики;
передача гарячих повідомлень в зручному для вас режимі (телефон, email, Skype, SMS, чат);
прослуховування записів службою контролю якості колл – центру;
вихідні дзвінки по пропущеним викликам;
проведення тренінгів для операторів по тематиці проекту;
розробка і впровадження скриптів розмови;
підготовка і настройка інструментів, задіяних для надання статистичної звітності відповідно до ваших вимог

Чому з нами вигідно.

витрати по інсталяції вашого проекту ми беремо на себе;
витрати на телефонні розмови ми беремо на себе;

У вас:

скорочуються витрати на пошук і навчання кваліфікованого персоналу;
скорочуються витрати на оплату праці оператора, на обладнання його робочого місця;
Не платите за використання і обслуговування професійної телефонії;
скорочуються витрати на утримання допоміжних служб;
підвищується гнучкість і конкурентоспроможність вашої компанії.

РОЗВИВАЙТЕ СВІЙ БІЗНЕС, А РОБОТУ З КЛІЄНТАМИ ЗАЛИШТЕ НАМ.

Зробіть крок до збільшення Ваших продажів!

Скориставшись нашими послугами, ви отримаєте:

Якість – у нас більше 10 років досвіду роботи, професійно навчений штат операторів.
Гнучкість – індивідуальний підхід до кожного клієнта, зручні способи розрахунку та оплати.
Технології – комплексні рішення телефонії та програмного забезпечення, автоматична система набору.
Надійність – безперебійну роботу забезпечує наявність декількох резервних каналів зв’язку, інтернету і електроенергії.

Ведучий менеджер контактного центру

Федорова Олена Анатоліївна

тел. + 38 (050) 8828288

e-mail: сall_center_odessa@mail.ru